Medlemskab

Alle kan blive medlem af Porfyriforeningen.dk

Kontingentet er kr. 100 årligt (NB: Fra 2024 stiger kontingentet til 150 kr. årligt).

Pengene kan overføres til vores bankkonto eller indbetales via MobilePay . Se nærmere her.  Vores kasserer vil maile dig en bekræftelse, når pengene er gået ind.

VORES FORMULARER VIRKER p.t. IKKE. DU BEDES SKRIVE MAIL TIL KASSEREREN:  nina.svanborg@gmail.com HVIS DU ØNSKER INDMELDELSE!

Vi vil fortrinsvis kontakte jer via mail, evt. på telefon eller sms.

Dine oplysninger vil ikke uden dit samtykke kunne bruges i andre sammenhænge, end til foreningens interne administration. Du kan altid spørge os, hvilke oplysninger vi ligger inde med, ved henvendelse til: kasserer@porfyriforeningen.dk. Du kan også kan bede om at få slettet dele af, eller alle oplysninger. Ved udmelding, eller hvis vi erfarer at et medlem er død, vil data blive slettet senest efter et år.

Udfyld skemaet her for medlemskab