juli 23

Generalforsamling i Odense 2024

0  comments

I 2024 valgte foreningen en ny form på generalforsamlingen. Vi inviterede til møde med overnatning i Odense. Og medlemmer tog godt imod det og meldte sig til. Det endte med at 1/3 af medlemmerne var tilmeldt! Og vi kunne have været flere, men det var lige i sæsonen for familiefester.

Ud over generalforsamlingen var der også sat tid af til erfaringsudveksling i grupper.

Bestyrelsen blev udvidet til fire personer, vi fik ny formand og vi modtog masser af gode input. Flere meldte sig også som frivillige, og derfor var vi 7 der mødtes d. 20. juli, for sammen at arbejde for vores fælles projekt: Porfyriforeningen 🙂

Læs referat fra generalforsamling 2024

Du vil måske også gerne læse

Generalforsamling 2023 – referat